Reparatie plannen

Via drie simpele stappen maakt u een afspraak voor reparatie. Hierdoor hoeft u, in de meeste gevallen, niet eerst langs te komen voor het opnemen / inventariseren van de schade.

Onze schade experts zullen na ontvangst van uw reparatie verzoek een schatting van de schade maken en contact met u opnemen ter bevestiging van de afspraak en de reparatieduur.

Reparatie plannen bij Schadenet Janson

Scan de QR-code en ga
direct naar de mobiele website!

Foto's

Stap 1: Foto van de tellerstand

Maak een duidelijke foto van de tellerstand (KM/Mph) van het voertuig.

Stap 2: Overzichtsfoto voor

Maak een diagonaal genomen overzichtsfoto van de voorzijde met een duidelijk zichtbaar kenteken. Zorg er voor dat het gehele voertuig op de foto staat.

Stap 3: Overzichtsfoto achter

Maak een diagonaal genomen overzichtsfoto van de achterzijde met een duidelijk zichtbaar kenteken. Zorg er voor dat het gehele voertuig op de foto staat.

Stap 4: Detailfoto van de schade

Maak een close-up foto waarop de schade duidelijk in beeld is gebracht. Zorg dat er geen vuil of lichtinval te zien is.

Stap 5: Detailfoto van de schade (hoek)

Maak nog een close-up foto waarop de schade duidelijk in beeld is gebracht, maar nu vanuit een andere hoek. Zorg ook hier ervoor dat er geen vuil of lichtinval te zien is.

Stap 6: Detailfoto van de schade (andere hoek)

Maak nog een close-up foto waarop de schade duidelijk in beeld is gebracht. Maar nu vanuit een andere hoek. Zorg ook hier ervoor dat er geen vuil of lichtinval te zien is.

Schadegegevens

'

Verzoek tot het maken van een afspraak

Bezig met het laden van de beschikbare tijden bij Schadenet Janson

Persoonlijke gegevens

Uw gegevens worden door ons vertrouwelijk behandeld, door te klikken op verzenden gaat u akkoord met ons Privacy- en Cookiebeleid.

Let op: Mogelijk later herstel van uw schade
In verband met krapte op de arbeidsmarkt en beperkte beschikbaarheid van goederen kan het zijn dat uw voertuig pas later dan verwacht hersteld kan worden.

We doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wij zullen de definitieve afspraak aan u bevestigen. Dank voor uw begrip en geduld.